Reprenem el podcast de solucions360 amb nou contingut que esperem que sigui útil per al teu negoci o activitat. Avui dediquem aquest podcast a parlar precisament d’aquest canal de comunicació que, a la vegada, és una eina molt potent de màrqueting online. I, a més, poc explorada. Perquè ara el podcast està de moda? Cada vegada el terme ‘podcast’ és més freqüent. Ja no és una paraula desconeguda, una cosa estranya o d’ús minoritari. Els podcast, però, no són una cosa nova. Existeixen fa molt de temps. Van començar a aparèixer amb
Les notícies falses que circulen per internet, les fakenews, han arribat per quedar-se. Ho diu el periodista Marc Amorós en l’entrevista que li hem fet per al podcast de solucions360, que aquest mes dediquem al fenomen de les informacions falses a internet.
La publicitat a internet continua evolucionant. Les plataformes que ofereixen serveis de màrqueting online com, per exemple, la coneguda Mailchimp -per enviar correus electrònics de publicitat- ara ja permet la connexió amb Facebook i Instagram. I això què significa exactament? Significa que pots construir un anunci de Facebook o Instagram dels teus productes o serveis que serà visible per als contactes d’una llista de Mailchimp o per a les persones que tinguin gustos similars a les que formen part d’aquesta llista o per a les persones que tinguin gustos similars a les
WordPress és una plataforma que ha esdevingut d’ús massiu per crear tot tipus de projectes d’internet, des de blogs fins a webs corporatius o botigues online. Això té una part molt bona i una altra no tant. La part molt bona és que s’ha creat una important comunitat entorn a WordPress pel que fa al suport i desenvolupament de la plataforma. Això permet, entre altres coses, que existeixin milers de plantilles i plugins que permeten desenvolupar gairebé qualsevol projecte d’internet sense necessitat de programar o programant moltes menys línies de codi que en un desenvolupament des de zero o a
En aquest podcast parlem amb Martí Juanola de la importància de les accions de màrqueting i comunicació quan comencem un nou negoci o una nova activitat a la nostra empresa. Sovint, les despeses inicials són elevades i com que no arriba per tot, una de les partides que queda oblidada és la dedicada a donar conèixer i promocionar allò nou que estàs fent. Mal començament!! Per tractar d’aquesta qüestió i d’altres temes relacionats amb l’emprenedoria hem parlat amb Martí Juanola, economista i expert en màrqueting estratègic. Juanola, porta molts anys assessorant emprenedors