Txell Costa: “Els somnis tenen caducitat, com els iogurts”
Txell Costa és periodista i fundadora de Txell Costa Group, l'empresa dedicada a la comunicació i el màrqueting que porta el seu segell personal, començant pel nom.
Hem parlat amb ella per al podcast de solucions360 i ens ha explicat la seva visió del món de l'emprenedoria, dels somnis personals i professionals -que són com els iogurts, que tenen data de caducitat- i de la seva particular visió de com fer màrqueting i comunicació al segle XXI, en el que els milennials i les dones comencen a tenir un paper destacat en càrrecs directius.
Per Txell Costa, els somnis s'han de perseguir perquè si no, caduquen. I posa com a exemple la seva pròpia trajectòria. Amb 20 i pocs anys va deixar una feina segura a Catalunya Ràdio per llençar-se a fer realitat el seu projecte que, avui dia, és Txell Costa Group.
Txell també ens comenta que després de tot aquest temps, amb una marca consolidada al mercat, es pot permetre anar una mica més enllà i llençar missatges que no estiguin estrictament relacionats amb els seus serveis.
De la conversa amb Txell ens quedem amb el concepte de clients feliços. Assegura que, fins i tot, ha sigut padrina de casament d'un client seu. Al final, "posats a treballar que sigui amb algú que et cau bé", diu. I explica que, amb determinats clients, amb els que existeix una relació més a llarg termini, té signat un manifest en el que s'especifica que "si tens un mal dia no em truquis i mengis fibra".
És difícil resumir una entrevista de poc més de 10 minuts en unes poques línies. No per l'extensió de la mateixa, sinó per la gran quantitat de conceptes i idees que es poden treure d'aquests 10 minuts d'àudio. Així que millor dona-li al play i somriu 🙂