Comunicació

Gestió i producció de podcast

Comunicar amb la veu té un poder enorme i permet fer arribar la teva proposta de valor mentre les persones condueixen, fan exercici o es relaxen a casa. Vaja, com amb la ràdio tradicional però a través d’un smartphone i, el més important, quan i com volen.

Segons els darrers estudis, el 64% dels nord-americans estan familiaritzats amb el terme ‘podcast’. I això, ja s’està reflectint al mercat europeu.

Com et podem ajudar?

-T’ajudem a dissenyar l’estructura del teu podcast

-L’enregistrem i l’editem

-Creem i mantenim el teu blog per a la seva difusió

-Busquem canals alternatius per donar a conèixer el teu podcast

-Si vols, t’ensenyem a fer-ho

Gestió de publicitat en ràdio

Invertir en màrqueting online no implica necessàriament deixar de fer-ho en els canals tradicionals. De fet, es poden complementar a la perfecció.

La ràdio és un mitjà de comunicació tradicional que ofereix interessants possibilitats de visibilitat per a la teva activitat: des de la clàssica falca de publicitat, passant pel patrocini d’un espai fins a la participació en un programa concret.

Com et podem ajudar?

-Escollim amb tu quina és la millor emissora (o emissores) per a la teva publicitat

-Establim l’objectiu, l’estratègia i el pressupost de la teva campanya (també amb tu)

-Redactem i gravem els teus anuncis o espais

-Fem un seguiment de la campanya

Gabinet de premsa

La línia que separa la comunicació corporativa i la publicitat és molt fina. Potenciar la comunicació corporativa de la teva empresa a través dels mitjans de comunicació per obtenir visibilitat és una bona estratègia. Això sí, no dona resultats immediats ja que sortir als mitjans de comunicació no és gens fàcil i menys amb la gran quantitat de notícies que es generen cada dia.

Com et podem ajudar?

-Redactant les teves notes de premsa

-Enviant-les als mitjans de comunicació i periodistes

-Fent un seguiment de les aparicions de la teva marca als mitjans de comunicació

-Mantenint un apartat al teu web (o al nostre) amb totes les teves notes de premsa. Així també tindràs contingut per posicionar orgànicament a Google

Gestió de publicitat online

En un moment o altre necessitaràs fer una campanya de publicitat. Sigui a través de Facebook, d’Instagram, de Google o en un mitjà de comunicació digital. La publicitat online funciona. I el millor, es pot mesurar i introduir els canvis necessaris per tal d’optimitzar al màxim la inversió  obtenir un retorn òptim.

Per on començarem?

-Escollim amb tu el millor canal per a la teva publicitat online

-Establim l’objectiu, l’estratègia i el pressupost de la teva campanya (també amb tu)

-Dissenyem els teus anuncis

-Fem un seguiment del rendiment de la campanya

-Si és necessari, introduim els canvis que calgui per optimitzar la teva inversió

Vols treure el màxim profit a la teva activitat a través de la comunicació?

Demana una consulta gratuïta de 30 minuts amb nosaltres.