Gestionar xarxes socials amb Hootsuite

Gestionar xarxes socials amb Hootsuite

Crear i mantenir una estratègia de publicació de continguts a les xarxes socials és de vital importància. Però quan tenim diversos perfils o xarxes que actualitzar la millor opció és fer servir un gestor. En aquest post parlem de Hootsuite. Facebook, Twitter, Instagram o Linkedin són algunes de les xarxes socials més conegudes i utilitzades per milions de professionals i empreses. Amb cadascuna arribem a un públic objectiu diferent i també ho fem amb diverses estratègies. Els Community Manager saben que a Facebook es parla un llenguatge diferent que a Twitter o Instagram. Per això, a l’hora d’actualitzar els perfils de

Read More

Facebook torna a donar més visibilitat a les pàgines

Facebook torna a donar més visibilitat a les pàgines

Des del moment que Facebook va decidir canviar el seu model de difusió de publicitat, les pàgines d’empresa han anat perdent visibilitat de forma progressiva. Fa 3 anys es parlava que un post d’una pàgina d’empresa que no comptés amb cap mena d’interacció per part dels usuaris (likes, compartcions i comentaris) podria arribar a ser vist, com a molt, per un 15 ó 20 per cent dels seguidors totals de la pàgina. Aquesta xifra va anar caient en picat fins a situar-se darrerament en el 3-6 per cent, un abast realment ridícul.

Read More

Com millorar la visibilitat del teu negoci a internet

Com millorar la visibilitat del teu negoci a internet

Allò que no es comunica no existeix. És així de senzill i simple. Tant, que sovint obilidem la importància de comunicar. Segurament, el ritme de vida que portem tots plegats no afavoreix -al contrari- un procés de comunicació ben pensat, reflexionat, estudiat i executat. A nivell personal podem discutir quin nivell d’exposició volem tenir a internet però per als negocis, Comunicar sempre ha sigut cabdal. Tant és si ets un emprenedor, un petit autònom, una pime o una gran empresa. I, actualment, amb la gran quantitat de continguts que trobem a internet,

Read More

Quatre formes de fer publicitat online

Quatre formes de fer publicitat online

La visibilitat a internet no és fàcil. De fet, cada cop és més complicada. Aquell discurs que, amb internet, tothom pot arribar a les persones que vulgui sense estar sotmesos a la ‘dictadura’ dels mitjans de comunicació tradicionals, crec que ja està caducat. Ara tenim una altra ‘dictadura’, la que imposen Google i Facebook. Però abordem la qüestió des d’un punt de vista positiu. Què puc fer jo per fer més visible el meu negoci a internet? Els que ens dediquem a la Comunicació i el Màrqueting online sempre diem que hi

Read More

Com fer un anunci a Facebook: conceptes que has de conèixer

Com fer un anunci a Facebook: conceptes que has de conèixer

Tot i els escàndols del 2018, la baixada de popularitat i la pèrdua d’usuaris -s’estima que uns 15 milions- Facebook continua sent una bona plataforma per fer publicitat. Sobretot per la gran capacitat de segmentació que li dona el fet de conèixer moltes dades dels seus d’usuaris i perquè encara és la xarxa social amb més usuaris del món. En aquest post explicarem els passos principals per fer un anunci a Facebook i els conceptes principals. Òbviament no podem explicar-ho tot perquè llavors hauríem d’editar una guia, un llibre o fer un

Read More