Crear i mantenir una estratègia de publicació de continguts a les xarxes socials és de vital importància. Però quan tenim diversos perfils o xarxes que actualitzar la millor opció és fer servir un gestor. En aquest post parlem de Hootsuite. Facebook, Twitter, Instagram o Linkedin són algunes de les xarxes socials més conegudes i utilitzades per milions de professionals i empreses. Amb cadascuna arribem a un públic objectiu diferent i també ho fem amb diverses estratègies. Els Community Manager saben que a Facebook es parla un llenguatge diferent que a Twitter o Instagram. Per això, a l’hora d’actualitzar els perfils de
Des del moment que Facebook va decidir canviar el seu model de difusió de publicitat, les pàgines d’empresa han anat perdent visibilitat de forma progressiva. Fa 3 anys es parlava que un post d’una pàgina d’empresa que no comptés amb cap mena d’interacció per part dels usuaris (likes, compartcions i comentaris) podria arribar a ser vist, com a molt, per un 15 ó 20 per cent dels seguidors totals de la pàgina. Aquesta xifra va anar caient en picat fins a situar-se darrerament en el 3-6 per cent, un abast realment ridícul.
Allò que no es comunica no existeix. És així de senzill i simple. Tant, que sovint obilidem la importància de comunicar. Segurament, el ritme de vida que portem tots plegats no afavoreix -al contrari- un procés de comunicació ben pensat, reflexionat, estudiat i executat. A nivell personal podem discutir quin nivell d’exposició volem tenir a internet però per als negocis, Comunicar sempre ha sigut cabdal. Tant és si ets un emprenedor, un petit autònom, una pime o una gran empresa. I, actualment, amb la gran quantitat de continguts que trobem a internet,
La visibilitat a internet no és fàcil. De fet, cada cop és més complicada. Aquell discurs que, amb internet, tothom pot arribar a les persones que vulgui sense estar sotmesos a la ‘dictadura’ dels mitjans de comunicació tradicionals, crec que ja està caducat. Ara tenim una altra ‘dictadura’, la que imposen Google i Facebook. Però abordem la qüestió des d’un punt de vista positiu. Què puc fer jo per fer més visible el meu negoci a internet? Els que ens dediquem a la Comunicació i el Màrqueting online sempre diem que hi
Tot i els escàndols del 2018, la baixada de popularitat i la pèrdua d’usuaris -s’estima que uns 15 milions- Facebook continua sent una bona plataforma per fer publicitat. Sobretot per la gran capacitat de segmentació que li dona el fet de conèixer moltes dades dels seus d’usuaris i perquè encara és la xarxa social amb més usuaris del món. En aquest post explicarem els passos principals per fer un anunci a Facebook i els conceptes principals. Òbviament no podem explicar-ho tot perquè llavors hauríem d’editar una guia, un llibre o fer un