Resum dels darrers podcasts

Podcast de solucions360
Podcast de solucions360
Resum dels darrers podcasts
/

Al podcast de solucions360 hem anat publicant diverses peces que inclouen entrevistes a professionals del món del màrqueting i la comunicació. Tots ells ens han aportat alguna cosa de valor gràcies als seus coneixements i experiència i, ara, us fem arribar un podcast-resum per tenir aquest tips més “a mà”.

Hem parlat amb el Gerent de la Fundació Carl Faust, Josep Borrell, que ha destacat la importància del màrqueting de continguts, fent referència a la famosa cita “The Content is King”. Un altra convidada al podcast de solucions360 ha estat Cristina José Lorente, fundadora de Clientessen. Ella té molt clar que l’atenció al client no és un departament més de l’empresa, ha de formar part de la filosofia de la mateixa.

Per Carmen Maria Cubero, responsable de màrqueting de la divisió de plaques base de Gigabyte, el risc i la incertesa són ingredients que no es poden eliminar de la recepta d’un pla o campanya de màrqueting. Per tant, s’ha d’arriscar sempre. Per la seva banda, la consultora Txell Costa ens deia a l’entrevista al podcast que “els somnis caduquen, com els iogurts“. Per tant, s’han de perseguir sempre 🙂

Una altra de les intervencions destacades ha estat la de Miquel Curanta, director del Club Català de Cultura TR3SC. Curanta creu que “el que no s’ha de fer mai a les xarxes socials és publicar el teu catàleg de productes“. I una frase motivadora: la que ens deixa la locutora i dobladora professional Megui Cabrera des del seu estudi: “Si no inverteixes en tu mateix, ningú ho farà“. Aixi que…tots mans a l’obra!

Des del món de la comunicació local també hem comptat amb la participació de la directora de l’emissora de ràdio municipal de Malgrat de Mar (Barcelona), Laura Téllez. La periodista opina que “el respecte i els valors no s’han de perdre mai a les xarxes socials“.

Els darrers convidats al podcast de solucions360 han estat l’empresa de hosting i dominis Dinahosting. Des del seu departament de comunicació, Adriana, ens ha explicat com enfoquen la seva estratègia de màrqueting i destaca que intenten ser diferents, “tant en la forma com en el fons“.

Espero que gaudiu amb aquest podcast 🙂 Fins aviat!

Josep Lluís Vidal
@jvidalto

 

Share this Post

Leave a Comment