Adriana de Dinahosting: “Intentamos ser diferentes, tanto en la forma como en el fondo”

Adriana de Dinahosting: “Intentamos ser diferentes, tanto en la forma como en el fondo”

 

Al darrer podcast abans de les vacances parlem amb l’Adriana, del Departament de Comunicació de Dinahosting, una empresa de A Corunya especialitzada en allotjament web (hosting) i registre de dominis.

Amb l’Adriana parlem com utilitzen a Dinahosting les diferents eines de comunicació i màrqueting online per tal de poder explicar correctament els seus serveis i productes que, per defecte, no són fàcils d’entendre per la majoria de persones, ja que normalment porten associat un llenguatge força tècnic. Adriana diu que intenten explicar les coses de la manera més entenedora possible per tal d’arribar a tothom.

A Dinahosting també donen molta importància a l’equip. Per això, no és d’estranyar que en moltes de les campanyes de màrqueting, els protagonistes siguin els tècnics de suport o algú de recursos humans. O, de fet, qualsevol del centenar de persones que treballen a l’empresa. Per Adriana, és fonamental ensenyar “qui hi ha a l’altre costat de la pantalla”.

Un altre dels temes que parlem al podcast és de la utilització del màrqueting de continguts com a estratègia de posicionament i de la importància de la generació de contingut útil i rellevant per a l’usuari. “Intentamos ser diferentes, tanto en la forma como en el fondo”, explica. A la conversa també surt l’evolució que ha fet Dinahosting en matèria de comunicació al llarg dels anys. Tot i que des de la seva fundació a principis de la dècada dels 2000 l’empresa sempre ha apostat per la comunicació i el màrqueting online, Adriana reconeix que, en els darrers anys, s’ha donat més protagonisme a la faceta comunicativa de la companyia. “Ens hem tornat més atrevits, jugem amb l’actualitat i som una mica irònics”, ens explica l’Adriana durant la conversa.

També preguntem per la visió que van tenir els fundadors de Dinahosting ara fa quinze anys. La visió de la necessitat de tenir un web com a part fonamental d’una estratègia de posicionament digital, una visió que llavors no estava tan clara com ara. Adriana ens comenta que a l’equip “hi ha tres gurús que van veure aquesta necessitat, tres gurús que encara hi són però que ara es dediquen a altres tasques”.

Per l’últim, l’Adriana creu que és fonamental deixar-se assessorar i orientar per algú que tingui coneixements i experiència a l’hora d’iniciar una estratègia de posicionament digital i també destaca el valor de la formació.

About the author

Josep Lluís Vidal administrator

    You must be logged in to post a comment