Carmen María Cubero: “S’ha d’arriscar sempre”

Carmen María Cubero: “S’ha d’arriscar sempre”

Al podcast d’aquesta setmana parlem amb Carmen Maria Cubero, responsable de màrqueting de la divisió de plaques base de Gigabyte Espanya, el conegut fabricant de hardware. Cubero ens explica les eines i estratègies que fa servir una multinacional tecnològica de la dimensió de Gigabyte.

Josep Borrell: “El contingut és el rei”

Josep Borrell: “El contingut és el rei”

Amb Josep Borrell hem parlat de com fan servir al Jardí les xarxes socials i el màrqueting online per a donar a conèixer l’espai i la tasca de la Fundació. Quins són els canals que millor funcionen? Com d’important és el màrqueting de continguts?

Allò que no es comunica no existeix

Allò que no es comunica no existeix

Sembla una obvietat però no em cansaré mai de repetir-lo: allò que no es comunica passa totalment desapercebut per als altres. O el seu abast és molt limitat. I es que sovint tendim a pensar que pel simple fet d’oferir un bon producte o servei, la resta del món l’ha de conèixer, saber que existeix i interessar-se per ell. I això, en el món que vivim, amb tanta informació i impactes diaris és, simplement, una utopia. La paraula “comunicació” té molts matisos en l’àmbit dels negocis i l’empresa. Parlar del teu producte

Read More