Des del moment que Facebook va decidir canviar el seu model de difusió de publicitat, les pàgines d’empresa han anat perdent visibilitat de forma progressiva. Fa 3 anys es parlava que un post d’una pàgina d’empresa que no comptés amb cap mena d’interacció per part dels usuaris (likes, compartcions i comentaris) podria arribar a ser vist, com a molt, per un 15 ó 20 per cent dels seguidors totals de la pàgina. Aquesta xifra va anar caient en picat fins a situar-se darrerament en el 3-6 per cent, un abast realment ridícul.
Archives
Allò que no es comunica no existeix. És així de senzill i simple. Tant, que sovint obilidem la importància de comunicar. Segurament, el ritme de vida que portem tots plegats no afavoreix -al contrari- un procés de comunicació ben pensat, reflexionat, estudiat i executat. A nivell personal podem discutir quin nivell d’exposició volem tenir a internet però per als negocis, Comunicar sempre ha sigut cabdal. Tant és si ets un emprenedor, un petit autònom, una pime o una gran empresa. I, actualment, amb la gran quantitat de continguts que trobem a internet,
Les notícies falses que circulen per internet, les fakenews, han arribat per quedar-se. Ho diu el periodista Marc Amorós en l’entrevista que li hem fet per al podcast de solucions360, que aquest mes dediquem al fenomen de les informacions falses a internet.
En aquest podcast parlem amb Martí Juanola de la importància de les accions de màrqueting i comunicació quan comencem un nou negoci o una nova activitat a la nostra empresa. Sovint, les despeses inicials són elevades i com que no arriba per tot, una de les partides que queda oblidada és la dedicada a donar conèixer i promocionar allò nou que estàs fent. Mal començament!! Per tractar d’aquesta qüestió i d’altres temes relacionats amb l’emprenedoria hem parlat amb Martí Juanola, economista i expert en màrqueting estratègic. Juanola, porta molts anys assessorant emprenedors
Al podcast de solucions360 hem anat publicant diverses peces que inclouen entrevistes a professionals del món del màrqueting i la comunicació. Tots ells ens han aportat alguna cosa de valor gràcies als seus coneixements i experiència i, ara, us fem arribar un podcast-resum per tenir aquest tips més “a mà”.