Blog Archive

Miquel Curanta: “L’última cosa que s’ha de fer a les xarxes socials és publicar un catàleg de productes”


Al podcast d'aquesta setmana parlem amb el director del Club Català de Cultura (TresC), Miquel Curanta. Amb ell, analitzem el pes que tenen actualment les xarxes socials, especialment Facebook, en un sector com el de la cultura.

El Club TresC és una iniciativa nascuda del Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació de la Generalitat de Catalunya i de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i gestionada per una empresa privada amb diversos socis de referencia del món de la cultura. El 3C, per una banda, dóna avantatges i informació al client final, el consumidor de cultura en aquest cas, i per l'altra, és una plataforma de difusió per als organitzadors d'esdeveniments, amb presència a mitjans tan potents com Catalunya Ràdio o TV3.

Read More

Txell Costa: “Els somnis tenen caducitat, com els iogurts”

 

Txell Costa és periodista i fundadora de Txell Costa Group, l'empresa dedicada a la comunicació i el màrqueting que porta el seu segell personal, començant pel nom.

Hem parlat amb ella per al podcast de solucions360 i ens ha explicat la seva visió del món de l'emprenedoria, dels somnis personals i professionals -que són com els iogurts, que tenen data de caducitat- i de la seva particular visió de com fer màrqueting i comunicació al segle XXI, en el que els milennials i les dones comencen a tenir un paper destacat en càrrecs directius.

Read More

Carmen María Cubero: “S’ha d’arriscar sempre”


Al podcast d'aquesta setmana parlem amb Carmen María Cubero, responsable de màrqueting de la divisió de plaques base de Gigabyte Espanya, el conegut fabricant de hardware. Cubero ens explica les eines i estratègies que fa servir una multinacional tecnològica de la dimensió de Gigabyte.

Read More