Resum de premsa abril 2018

Resum de premsa abril 2018

Aquestes són algunes de les informacions més destacades del sector del màrqueting digital i la comunicació del mes d’abril. Les expliquem a partir de les publicacions d’alguns dels mitjans de comunicació més influents.

Unes de les notícies més destacades: Twitter envia un comunicat a tots els usuaris per demanar que canviïn la seva contrasenya.

Aquest dijous passat Twiter va enviar un comunicat a través de les seves xarxes socials. En aquest comunicat, Parag Agrawal el responsable tècnic de Twitter, explica com s’ha produït aquest error. Twitter utilitza una forma encriptada per emmagatzemar les contrasenyes, utilitzant caràcters de clau amb lletres i números, però per error, les contrasenyes s’han escrit en un registre intern abans que es completés el procés d’encriptació. Twitter reconeix l’error, però no diu a quants usuaris ha afectat.

Pots llegir la notícia a El Pais, Marketing directo i El Mundo.

Comprar a través d’Instagram, una realitat.

El setembre de 2017 Instagram tenia uns 800 milions d’usuaris mensuals en tot el món. Probablement aquesta xifra hagi augmentat.

A l’anterior resum de premsa març 2018 explicàvem com Instagram havia integrat una nova funció que permetia etiquetar productes directament a les publicacions, d’aquesta manera l’usuari podia veure el producte sense sortir de l’aplicació i comprar en una nova finestra a la web de la botiga.

Actualment Instagram ha vist que moltes empreses s’han interessat amb aquesta funció, i està experimentant al Regne Unit, amb una funció que permetrà fer el pagament a través de la mateixa plataforma. Com ens afectarà aquesta funció? Quina comissió posarà Instagram?

Si no saps com funciona aquesta nova funció d’Instagram i estàs interessat a rebre una formació personalitzada, pots posar-te en contacte amb nosaltres a través del formulari o enviant un correu a info@solucions360.cat.

Notícia de Marketing directo.

Facebook permetrà que esborris l’historial de les teves publicacions.

Facebook va anunciar que permetrà als usuaris saber quines pàgines web i aplicacions envien les seves dades identificatives a la xarxa social, i eliminar aquesta informació. A més, es podrà eliminar l’historial de navegació.

Es podrà fer a través de l’aplicació “Clear Histori“, que estarà disponible en uns mesos.

Si vols llegir la notícia, la publica El Mundo.

Judit Cano

@juditcs1

 

About the author

Judit Cano administrator

    You must be logged in to post a comment