Laura Téllez: “el respecte i els valors no s’han de perdre a les xarxes socials”

Laura Téllez: “el respecte i els valors no s’han de perdre a les xarxes socials”

  Si hi hagut un sector que s’ha adaptat perfectament a internet ha estat el de la radiodifusió. Tot i que encara queda molt camí per recòrrer, emissores de tot tipus han trobat el seu espai a la xarxa per interactuar amb els seus oients sense perdre la seva essència. Aquest fet és molt més evident en el cas de les emissores de ràdio de proximitat, que han vist com internet i les xarxes socials s’han convertit en un aliat perfecte del trosset d’espai radioelèctric que ocupen. En aquest podcast parlem amb

Read More

Cinc raons per fer màrqueting de continguts

Cinc raons per fer màrqueting de continguts

Segurament no és la primera vegada que sents a parlar del màrqueting de continguts. Fent una cerca ràpida a Google em surten 238.000 resultats! Val a dir que molt probablement només els resultats de les primeres pàgines seran els realment rellevants. Últimament s’ha escrit molt sobre la utilitat dels continguts per posicionar en el mercat una marca, un servei o un producte. I es que la publicitat tradicional entesa com un anunci pur i dur, cada vegada genera més rebuig ja que és percebuda com a intrusiva. L’alternativa, sense cap mena de dubte,

Read More

Megui Cabrera: “Si no inverteixes en tu mateix, ningú ho farà”

Megui Cabrera: “Si no inverteixes en tu mateix, ningú ho farà”

  Al podcast d'aquesta setmana parlem amb la periodista i locutora Megui Cabrera. Megui Cabrera és una periodista maresmenca de 38 anys que actualment ofereix serveis de locució professionals des del seu propi estudi. Megui ha treballat a la ràdio, concretament a la Cadena SER, i també a algunes ràdios locals. Si escoltes atentament, segur que has sentit la seva veu en un munt d’anuncis de ràdio i televisió.

Miquel Curanta: “L’última cosa que s’ha de fer a les xarxes socials és publicar un catàleg de productes”

Miquel Curanta: “L’última cosa que s’ha de fer a les xarxes socials és publicar un catàleg de productes”

Al podcast d'aquesta setmana parlem amb el director del Club Català de Cultura (TresC), Miquel Curanta. Amb ell, analitzem el pes que tenen actualment les xarxes socials, especialment Facebook, en un sector com el de la cultura. El Club TresC és una iniciativa nascuda del Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació de la Generalitat de Catalunya i de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i gestionada per una empresa privada amb diversos socis de referencia del món de la cultura. El 3C, per una banda, dóna avantatges i informació al client

Read More

Txell Costa: “Els somnis tenen caducitat, com els iogurts”

Txell Costa: “Els somnis tenen caducitat, com els iogurts”

  Txell Costa és periodista i fundadora de Txell Costa Group, l'empresa dedicada a la comunicació i el màrqueting que porta el seu segell personal, començant pel nom. Hem parlat amb ella per al podcast de solucions360 i ens ha explicat la seva visió del món de l'emprenedoria, dels somnis personals i professionals -que són com els iogurts, que tenen data de caducitat- i de la seva particular visió de com fer màrqueting i comunicació al segle XXI, en el que els milennials i les dones comencen a tenir un paper destacat

Read More